دانلود نسخه کامپیوتری بازی جدید ندای خوارز:کارتل Call of Juarez: The Cartel 2011

دانلود نسخه کامپیوتری بازی جدید ندای خوارز:کارتل Call of Juarez: The Cartel 2011

.: نسخه Clone DVD + کرک :.

Call of Juarez: The Cartel 2011 عنوان سومین نسخه از سری بازی های ندای خوارز که توسط استودیوی Techland ساخته و تولید شده است و کمپانی مشهور Ubisoft حق نشر و توسعه آن را عهده دار بوده است. بازی مربوط به کابوی های غرب وحشی می باشد که نسخه Xbox360 و PS3 آن نیز بیانگر سبک اکشن و مهیج آن بوده اند. از لوس آنجلس آمریکا تا خوارز مکزیک سفری پر از خطر و ماجراجویانه که آمیخته با داستانی قوی و شخصیت های فوق العاده جالب است را تجربه خواهید کرد. در طول انجام بازی با سه شخصیت آشنا شده و بازی را ادامه خواهید داد. داستان بازی عمدتا در شهر لس آنجلس برقرار است ولی هراز گاهی با کشتی های مسافربری به دیگر شهرها سفرخواهید کرد. قابلیت بازی آزاد همچون دزدی برای جمع آوری پول و خرید لباس و برخی از دیگر کارها بازی را بسیار مهیج جلوه می دهد. موتور گرافیکی فوق العاده ای را در این بازی می بینیم که برخلاف نسخه های قبلی با موتور Chrome Engine 4 ساخته شده است، که رندر تصاویر تولیدی بسیار زیبا و گرافیکی هستند. نسخه The Cartel بدون شک وسعت دید بسیاری نسبت به نسخه های پیشین دارد طوری که حتی کوه هایی که هزاران پا با شما فاصله دارند ، از روی یک تپه ی بلند ، به خوبی قابل مشاهده اند. طبیعی گرایی و حس واقعیت جویی در بازی نظیر ندارد، به طور مثال در حین انجام مأموریت شبانه ممکن است با بارش باران، گرد و غبار و گرد باد مواجه شده و انجام مأموریت بسیار دشوارتر شود. ظرافت های ریز طراحی کاراکترها و مناطق بازی باعث زیبایی هرچه تمام تر آن شده است و حتی ماشین های موجود در بازی نیز از بافت فوق العاده حرفه ای بهره می برند. بازی دارای سه نوع گیم پلی به نام های Single Player Multi Player و Co-op می باشد که دو سبک ابتدایی معروف می باشند، در بخش Co-op گیمر به همراه دوست خود بازی را ادامه خواهد داد، بدین ترتیب که هردو کاراکتر تا یک مرحله هدف مشترک و برنامه ریزی خاصی دارند و تا رسیدن به آن باهم و در کنار هم مأموریت ها را خواهید گذراند. مثل بسیاری از بازی ها مد Death Match در این بازی نیز دیده می شود که می توانید به دلخواه در نقش گانگسترها و یا پلیس های لس آنجلس وارد میدان مبارزه شوید. صداگذاری بازی بسیار طبیعی شبیه سازی شده است، به گونه ای که صدای شلیک ها، اگزوز ماشین ها و حتی صدای کاراکترهای بازی گیمر را به وجد می آورد. هم اکنون این بازی زیبا را که نسخه کامپیوتری آن برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود ارائه شده است، را دریافت کرده و از اجرای آن لذت را ببرید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازیthe farm

 

دانلود بازی بسیاری زیبای مزرعه داری The Farm 2010

The Farm از سری بازی های مدیریتی است که در آن شما مدیریت یک مزرعه را بر عهده دارید. در این بازی شما مانند یک مزرعه دار باید کارهای مختلفی را که در مزرعه صورت میگیرد را انجام دهید. در ابتدا یک مزرعه کوچک در اختیار شما قرار دارد که شما باید با شخم زدن زمین و همچنین بذر پاشی و آبیاری به موقع اقدام به پروش محصولات خود نمایید و سپس آقدام به فروش آنها کنید. همچنین در کنار زمین زراعی قسمتی نیز برای نگه داری از حیوانات اهلی مانند مرغ و خروس, گاو و گوسفند و … قرار دارد که می باسیت از این حیوانات نیز مراقبت و نگه داری کنید و نیاز های آنها مانند آب و غذا, دادن دارو و … را به درستی انجام دهید. در صورتی که کارهای مزرعه را به درستی انجام دهید با کسب در آمد از فروش محصولات می توانید اقدام به گسترش مزرعه خود نمایید و همچنین افرادی را برای انجام کار در مزرعه به خدمت بگیرید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

 

 

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود gta iv

بازی بسیار زیبا و پرطرفدار GTA IV برای کامپیوتر این بار با حجم فقط 13 مگابایت، این بازی فشرده شده است و پس از اینکه آن را از حالت فشرده خارج کردید به 6 گیگابایت تبدیل میشود. پیشنهاد میکنیم حتمأ دانلود کنید.

wWw.ClickKon.cOm

 

نکته مهم : هنگام استخراج فایل زیپ توجه داشته باشید که درایو شما ۶ گیگ فضای خالی داشته باشد ، بعد از استخراج فایل iso را در نرم افزار درایو مجازی daemon tools قرار دهید و اجرا کنید.

 

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود مافیا 2 نسخه جدید

بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.

 |برای اولین بار در میان سایت های ایرانی،به همراه کرک نهایی SKIDROW که سالم و تست شده میباشد|

 |کرک نهایی SKIDROW بدون مشکل در مرحله دوم و کاملا سالم به پست افزوده شد|

 

mafia2 cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Mafia 2

 

 

.: ادامه مطلب :.

منهدم كردن هواپيماها در بازي Battlestrike: The Road to Berlin

منبع : www.AsanDownload.com

 

مدت ها بود كه يك بازي اكشن در سايت قرار نداده بوديم و حالا بعد از وقفه اي نسبتا طولاني و در ايام تعطيلات قصد داريم تا بازي جذاب و اكشني به نام

Battlestrike: The Road to Berlin

را به شما كاربران عزيز تقديم كنيم. بازي سراسر هيجان كه موضوع آن انهدام هواپيماهايي هستند كه بر فراز برلين پرواز مي كنند. اين بازي جذاب و ديدني كه از گرافيك بسيار مناسبي بهره مي برد براساس داستان و طراحي قديمي ساخته شده است، هواپيماها قديمي، توپخانه هاي قديمي و به طور كلي طراحي

بازي

به سبك قديم انجام پذيرفته تا كاربران حال و هواي جنگ هاي قديمي را هم احساس كنند. اين

بازي

طوري طراحي شده كه كاربر بايد با اسلحه هايي كه در هرمرحله در اختيارش قرار مي گيرد هواپيماهاي در حال پرواز را منهدم كند، البته اين اسلحه ها در هر مرحله تغيير خواهد كرد و اين امر هم ناشي از آن مي شود كه هرمرحله از مراحل قبل سخت تر خواهد بود براي نمونه

مرحله اول

از داخل هواپيما بايد هواپيماهاي در حال پرواز نشانه گرفته شود، يعني هواپيماي اصلي ثابت و بايد با اسلحه هواپيماهاي دشمن منهدم شوند، مرحله دوم از روي زمين با توپخانه بايد هواپيماها نابود شوند اما مرحله سوم سخت تر شده و حالا كاربر بايد هم هواپيما خود را به پرواز درآورد و هم هواپيماهاي دشمن را نابود سازد. صداي شليك ها ، پرواز هواپيماها و انفجار آن ها در آسمان و صداهايي كه توليد مي شوند در

Battlestrike: The Road to Berlin

به جذابيت

بازي

كمك بسياري مي كنند.

بازي

نياز به دقت و سرعت عمل بالايي هم دارد ، نشانه گرفتن از يك سو و همچنين دنبال كردن حركت هواپيماها از جذابيت هاي بازي است، چراكه هيچ يك از هواپيماها با يك تير منهدم نخواهند شد و بايد با تعقيب آن ها و شليك مداوم تيرها آن ها را نابودكرد.



قابليت هاي كليدي بازي Battlestrike: The Road to Berlin :

- گرافيك بسيار مناسب بازي

 

- صداهاي بسيار جذاب و هماهنگ با تصاوير

 

- مراحل مختلف در بازي كه هريك خصوصيات مربوط به خود را دارند.

 

- امكان زوم در تصاوير براي پيدا كردن راحت هواپيماها

 

- اسلحه هاي متفاوت در

بازي

- نياز به دقت و سرعت عمل بالا

 

- نصب سريع و آسان بازي

 

- سازگار با سخت افزارهاي معمولي

 

- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله

ويندوز محبوب 7

.: ادامه مطلب :.

دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی

 

بازی جدیدی که به تازگی ارائه شده و در محیط مجازی هم هواداران زیادی پیدا کرده و در ژانر بازی های اکشن می باشد Arma 2 – Reinforcements نام دارد. بازی فوق العاده جذاب و با کیفیتی که از نظر گرافیکی یکی از طبیعی ترین بازی هایی است که تا به حال عرضه شده است. نسخه های مختلفی از این بازی قبلا ارائه شده اما نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد با استفاده از تغییرات انجام گرفته در گرافیک ، حرکات در تمامی بخش های بازی و بسیاری گزینه های دیگر با بهبود چشمگیری مواجه شده است. این بازی جنگی که به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده با وسایلی همچون ماشین ها ، اسلحه ها ، هواپیماها و به طور کلی تمامی وسایلی که با نمونه های اصلی هیچ گونه تفاوتی ندارند فوق العاده جذاب تر خواهد شد چرا که کاربر پس از طی چند دقیقه می تواند محیط یک جنگ واقعی را حس کند.
اجرای بازی به حالت تک نفره که نقش اول به همراه دوستش در جنگ ها شرکت می کند یا اجرا به صورت مولتی یوزر که امکان اجرای بازی تا 50 نفر را هم فراهم می کند از نکات بسیار جالب و کلیدی این بازی محسوب می شود. از دیگر ویژگی های Arma 2 : Reinforcements می توان به انجام تمامی کارها توسط پلیر اشاره کرد. برای مثال تمامی ادوات جنگی توسط خود کاربر باید تعمیر و بازسازی شود ؛ نکته ای که در کمتر بازی می توان نمونه آن را مشاهده کرد این مورد خود سبب جذاب تر شدن بازی می شود چرا که یک جنگ تمام عیار پیش روی کاربرانی است که این بازی را دانلود و نصب و سپس اجرا می کنند.

 

نام بازی:

Arma 2 : Reinforcements

پلتفورم : PC


ژانر:

اول شخص تیراندازی

موعد انتشار:

2011

نوع فایل :

ایمیج دی وی دی

زبان:

Russian, English

فرمت ایمیج:

ISO

ناشر: E-Frontier


حمایت توسط :

Bohemia Int

درجه بندی سنی :

+۱۸

قابلیت آنلاین:

دارد

کرک :

از پیش کرک شده

حجم بازی :

6.36 گیگابایت

.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

f-dl

پوریا

f-dl

http://f-dl.loxblog.com

دانلود رایگان

دانلود نسخه کامپیوتری بازی جدید ندای خوارز:کارتل Call of Juarez: The Cartel 2011

دانلود رایگان

به فایر دانلود خوش آمدید به بزرگترین دانلود سرای ایرانی خوش آمدید

دانلود رایگان